Har du spørgsmål – så tjek vores FAQ, kan du ikke finde svaret, er du velkommen til at skrive til os.
Nej lejemålet må ikke udlejes via Airbnb.
Vælger du at udleje alligevel, er der tale om ulovlig fremleje, og du risikerer, at udlejer ophæver din lejekontrakt.
En akutskade definerer vi som:
Det må du, hvis betingelserne er opfyldt – læs mere hér
Vi har ikke ekstra nøgler – du skal selv rekvirere en låsesmed.
Du hæfter for omkostningerne.
Har du låst dig ude – skal du selv rekvirere en låsesmed. Du hæfter selv for alle omkostningerne.
Vi har ikke nøgler til lejemålene.
Vi har ikke ekstra nøgler til lejemålene.
Du skal selv rekvirere en låsesmed – og du hæfter selv for omkostningerne.
Har du mistet dine nøgler, skal du selv rekvirere en låsesmed, som lægger låsen om.
Vi har ikke ekstra nøgler til lejemålene.
Til indflytningssynet som typisk er den dag, hvor du overtager din bolig og kan flytte ind.
Er der tilknyttet en indvendig vedligeholdelseskonto til din lejlighed, skal du kontakte din administrator for at få oplyst den aktuelle saldo.
Tjek din lejekontrakt om der er en vedligeholdelseskonto tilknyttet.
Du skal som udgangspunkt tage hensyn – men er du i tvivl, kan du kan læse husordenen hér
Ser du en rotte, bedes du straks kontakte os i vores åbningstid eller sende en mail.
Det er vigtigt, at du melder skaden til os, så der ikke opstår skade på gulve og lofter eller kommer skimmelsvamp.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os.
Copyright ©Bloch Ejendomsadministration Alle rettigheder forbeholdes