FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Har du spørgsmål – så tjek vores FAQ, kan du ikke finde svaret, er du velkommen til at skrive til os.

  • Airbnb – må jeg udleje via Airbnb?

    Nej lejemålet må ikke udlejes via Airbnb.

    Vælger du at udleje alligevel, er der tale om ulovlig fremleje, og du risikerer, at udlejer ophæver din lejekontrakt.

  • Akut Skade – Ring på Akut Telefonen

    En akutskade definerer vi som:

    • En skade, der ikke kan afvente en udbedring eller begrænsning.
    • En skade, hvor der er fare for lejers/lejernes sikkerhed.
    • En skade, som vil vokse i omfang og udgift, hvis den ikke udbedres øjeblikkeligt. 
    • Telefon XXXXXXX
  • Fremleje – må jeg det?

    Det må du, hvis betingelserne er opfyldt – læs mere hér 

  • Indeklima – min lejlighed lugter og virker fugtigt

  • Fugt – min lejlighed virker fugtig

  • Komfur – er gået i stykker

  • Køleskab – er gået i stykker

  • Låst ude?

    Vi har ikke ekstra nøgler – du skal selv rekvirere en låsesmed. 

    Du hæfter for omkostningerne.

  • Låsesmed

    Har du låst dig ude – skal du selv rekvirere en låsesmed. Du hæfter selv for alle omkostningerne.

    Vi har ikke nøgler til lejemålene.

  • Melmøl – hvad gør jeg?

  • Nøgler – låst ude

    Vi har ikke ekstra nøgler til lejemålene.

    Du skal selv rekvirere en låsesmed – og du hæfter selv for omkostningerne.

  • Nøgler – mistet

    Har du mistet dine nøgler, skal du selv rekvirere en låsesmed, som lægger låsen om.

    Vi har ikke ekstra nøgler til lejemålene.

  • Nøgler – hvornår får jeg dem?

    Til indflytningssynet som typisk er den dag, hvor du overtager din bolig og kan flytte ind.

  • Saldo på din indvendige vedligeholdelseskonto

    Er der tilknyttet en indvendig vedligeholdelseskonto til din lejlighed, skal du kontakte din administrator for at få oplyst den aktuelle saldo.

    Tjek din lejekontrakt om der er en vedligeholdelseskonto tilknyttet.

  • Radiator – hvordan udlufter jeg den?

  • Regler – hvad gælder for os i ejendommen?

    Du skal som udgangspunkt tage hensyn – men er du i tvivl, kan du kan læse husordenen hér

  • Rotter – hvad gør jeg?

    Ser du en rotte, bedes du straks kontakte os i vores åbningstid eller sende en mail.

  • TV – Hvordan kan jeg se det?

  • Vaskemaskine – må jeg ha’ det?

  • Vaskemaskinen – Lugter

  • Vandskade – Hvad gør jeg?

    Det er vigtigt, at du melder skaden til os, så der ikke opstår skade på gulve og lofter eller kommer skimmelsvamp.

  • Skimmelsvamp – Hvad gør jeg?

  • Skimmelsvamp – Hvordan forebygger jeg det?

  • Vasken er tilstoppet – hvad gør jeg?


Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til os. 

Adresse
Bloch Ejendomsadministration A/S
Lemchesvej 6
2900 Helleup
Tel: 39 76 65 87
CVR: 33879334


Kontakt os
Åbningstider Telefon:
Mandag - Torsdag 
KL 9-12
Tilbage til toppen

Copyright ©Bloch Ejendomsadministration Alle rettigheder forbeholdes